ketvirtadienis, spalio 01, 2009

maliarija, biurokratija ir tinklinis

pro šalį kiekvieną rytą pravažiuoja mašina su dujų balionais, pro garsiakalbį pardavėjas pastoviai rėkia vieną ir tą patį, kol kas tai man skamba kaip ablablabla aaa blablabla, bet gerai kad ne man vienai :)

šiandien esu namie, nevažiuoju į ryto centrą pas vaikus. su sąlyga kad vakar buvo aukšta temperatūra, svaigo galvą ir išmiegojau visą parą non-stop. neabejotinai maliarija :D juokauju :)

biurokratija. Bolivijoje kitos tautybės žmonėms (nežinau, gal Pietų Amerikos gyventojams ši taisyklė negalioja) be vizos galima teoriškai būti
trisdešimt dienų. paskui reikėtų išvykti iš šalies arba gyventi nelegaliai. taigi pradėjom tvarkyti mano popierizmą. tvarkom per agentūrą, bus šiek tiek brangiau, bet užtat mažiau reikės klaidžioti biurokratijos koridoriais. kolega olandas nusprendė jais paklaidžioti, pažiūrėsim kaip jam seksis.

buvom dviejose instancijose. interpolas. nufotografavo baltam ir raudonam fone. paėme rankų pirštų antspaudus, kojų neėmė :) nusiųs užklausą ar kur nors ko nors neesu padariusi. kraujas iš venos. paklausia kiek metų ir kokį darba dirbu. sakau savanorė. Aids ir kitų baisių ligų paieška užtruks plius minus mėnesį. rezultate turėsiu tapatybės kortelę ir būsiu oficiali Bolivijos gyventoja. dokumentas galios metus laiko, pradedant skaičiuoti nuo pirmos atvykimo dienos.

šiandien vėl bus žaidžiamas tinklinis. kadangi žaidžiama uždaroje patalpoje, smūgiai nuo šoninių sienų leistini ir reikia juos atmušti. servuoti ir atmušinėti galima kojomis, kas man atrodo didžiausia nesąmonė.

lygiai dvi savaitės prabėga kaip viena diena, neįtikėtina :)

4 komentarai:

Unknown rašė...

Nu va, perskaičiau tavo rašliavą :) nuotraukos tikrai tiek nepasako. Tikiuosi, kad sveikata tavo pasitaisė ir viskas tau ok. Iš to ką rašai, tai vaizdelis nelabai, bet iš patirties žinau, kad sėdint patogioj kėdėj prie kompo viskas atrodo kitaip ir iškreiptai. Žodžiu rašyk, skaitysim. Kai gausi dokumentus - nufotkink, noresiu pažiūrėt kaip atrodo Bolivijos žalia korta :D Dėl Interpolo nepergyvenk, aš jau ištryniau tavo byla ;)

astanita rašė...

Gie, viskas man :)) ok :) čia tas pats pasaulis, na gal su mažiau vandens :)
tikiuosi gausiu aš tą "kortą", nes pasirodo interpolas dar ne paskutinė instancija, bet ačiū ir už jį :D

me6kius rašė...

Na ir keista tinklini zaisti ismoksi :) Kai grisi busi legioniere musu zaidimuose, gal is karto reikia rezervuotis tave :D Gal ir mus pamokinsi servuoti kojomis?

astanita rašė...

kojomis servuoti nesimokau piktybiškai, gal vis tik vertėtų :) ir vis tiek aš kairiau žaidžiu, tai nežinau ar priimsit atgal į komandą :)